zondag 6 juni 2010

Laatste week

Daar is het al: de laatste week van de campagne. Deze campagne was heel erg kort en ging razend snel. Volgende week is het aan de kiezer om te oordelen...wat wil zeggen dat ik nog welgeteld 6 dagen heb om iedereen te overtuigen. ;)

Want u heeft ook allemaal de peiling gezien deze week. N-VA zou de grootste worden, sp.a zou tevreden moeten zijn met de vierde stek... U weet ook dat bij elke verkiezing de opiniepeilers de grootste verliezers zijn. ;) Maar een trend is waarschijnlijk wel al duidelijk...toch blijf ik er voor gaan, omdat ik geloof in onze partij en waar we voor staan. Iedere stem telt!

Vorige week was ik bijvoorbeeld nog op de persconferentie van Jo 'met de banjo' De Clercq. Ook op de Senaatslijst - 13e opvolger - en mijn kompaan in Herent. We zijn samen ook vaak op campagne getrokken...wat een energie dat die mens heeft! Niet te schatten. Bij deze dan ook een leuke foto van ons twee samen, heb er meteen de officieuze affiche van gemaakt (die kan u overigens zelf ook maken, met een eigen foto, op http://wemoetenweervooruit.s-p-a.be/).

Geen opmerkingen: