zondag 19 april 2009

Fotoshoots

De "Dag des Heren" lijkt het meest aangewezen moment om hier een update te voorzien...al houd ik wel mijn belofte van "na Pasen" werk te maken van nieuwtjes. :) Het was alleen niet zo snel als gehoopt. De campagne gaat namelijk aan sneltreinvaart vooruit en we zijn nog maar april. Dat belooft!

Zoals vele kandidaten op de lijst ging heel wat tijd naar de broodnodige fotoshoots. Broodnodig? Toch wel, want een naam op zich zegt niet veel. Dus werden er duizend-en-één foto's genomen, een selectie daarvan kan je terugvinden hier rechts in de diavoorstelling "foto's". Uit dat pakket moest dan een foto gekozen worden waarmee ik Vlaams-Brabant de komende maand wil volplakken, geen gemakkelijke keuze.

Naast de officiële fotoshoot ook nog eens een officieuze fotoshoot achter de rug. Dat vond het campagneteam nodig om een echte profielfoto te kunnen hebben. :) Die kan je ondertussen hier helemaal rechts boven ook al zien. Eigenlijk zijn er twee profielfoto's: eentje die je zelf kan aanmaken op de "Nu Zeker"-site van sp.a (zie hieronder) en eentje waarbij ik mezelf 'Obamaniseerde' (hier links). Het beeld dat Obama gebruikte tijdens de campagne vond ik bijzonder treffend en mooi, vandaar dat ik het ook vlug even op mijn foto toepaste (via Obama-me). Uiteindelijk koos ik ook voor die foto, omdat ik toch wel onder de indruk ben van het tot nu toe gevoerde beleid van die nieuwe Amerikaanse president. Hij brengt ook echt de 'Change' die hij aankondigde...en uiteraard zal hij nog veel fouten maken - wie maakt geen fouten? - maar het parcours is toch al indrukwekkend. En 'Change' is meteen ook het woord dat ik onder die foto liet zetten, omdat het diezelfde verandering is die we ook hier in Vlaanderen en België nodig hebben onder de vorm van een beleid met meer daadkracht!

Geen opmerkingen: